• 29-04-2010, 10:22:46
    #1
    5$ PP Alınacak.Ödemeyi İşbankasından yapıcam.(Sadece havale)
  • 29-04-2010, 10:39:34
    #2
    Tarafımca sağlanmıştır, teşekkürler ..