• 27-04-2010, 13:30:20
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Selam,
    $53 bozduracağım, karsılığında 75 TL istiyorum. Ödemeyi Garanti Bankası hesabına alacağım. Iletisim sadece özel mesaj ile.
    Kolay gelsin.
    NOT: MSN (ya da bir başka sohbet programı) kullanmıyorum.
    NOT: Lütfen özel mesaj ile kur teklifi göndermeyiniz.
  • 27-04-2010, 13:33:56
    #2
    p.m. gönderildi ..
  • 27-04-2010, 13:51:45
    #3
    muhatapx ilk özel mesajı gönderdiği için onunla gerçekleştirdim işlemi. Ilgilenen herkese teşekkürler.