• 03-04-2010, 00:50:31
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar ;

    2.30$ PP Lazım 3.5 TL Havale Geçebilirim

    Ödeme: işbank
  • 03-04-2010, 00:54:45
    #2
    yapı kredi var mı?
  • 03-04-2010, 01:05:09
    #3
    Üyeliği durduruldu
    İşbank var ama yapı kredi kartsız işlemde para almıyorsa atm den atabilirim
  • 03-04-2010, 01:40:58
    #4
    p.m. gönderildi ..
  • 03-04-2010, 01:42:51
    #5
    2.60 satıldı.
    zannedersem ark.ın işi görüldü.
  • 03-04-2010, 01:44:29
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Hallettik Ganez İle