• 26-03-2010, 21:28:08
    #1
    15$ = 21 TL

    odeme yalniz isbank
  • 26-03-2010, 21:31:49
    #2
    p m atıldı
  • 26-03-2010, 21:48:19
    #3
    Alabilirim, pm attım
  • 26-03-2010, 21:54:38
    #4
    Ödeme yapıldı. Geri dönüş bekleniyor.
  • 26-03-2010, 22:00:02
    #5
    Satildi arkadaslar
  • 26-03-2010, 22:03:07
    #6
    Tarafımdan alındı.