• 26-03-2010, 16:31:19
    #28
    Üyeliği durduruldu
    ShYGuY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    böyle birşey olucağını hiç sanmıyorum çünkü para adamın hesabına gitmiş bankaya kontrol ettirdim eğer elinizde örnek bir dilekçe varsa tekrar başvurabilirim yada bütün bilgilerini verdim yarın avukata vericem
    ya canim kardesim pm de de soyledim o kadar aliniyor, sanmiyorum deme benim yaptigim seye, emin olmadigim hic biseye kesin konusmam ben git bankana sor gor bosuna post kasip burda kargasa yaratiyosun bi kosu git gel 200tl kaybetceksin halen burda sanmiyorum diyosun sayfa refresh ediyosun.
  • 26-03-2010, 16:36:48
    #29
    Bu adamla görüştüm kriterlerimi anlatınca ;

    teyit aldıktan sonra 25.03.2010
    18:45:14
    Ben:
    Artık Susuyorum
    pp ni çekerim 25.03.2010
    18:45:31
    Ben:
    Artık Susuyorum
    ilk ödeme ben yaparım sorun yok 25.03.2010
    18:46:13
    Artık Susuyorum
    Ben:
    tabiki ama hocam 5 dk beklermisiniz 200$ satışını yaptığım arkadaş hesabıma gönderdiğini söylüyor bankayı arıyıp dönücem size25.03.2010
    18:46:30
    Ben:
    Artık Susuyorum
    okHâla dönecek

    Geçmiş olsun kardeşim sanada.
  • 26-03-2010, 17:03:18
    #30


    Yolladığıma dair makbuz burada arkadaşım banka ile görüştüm hiç bir işlem yapamıyorlar! ama avukatla ilede görüştüm pazartesi vekaletimi vericem mahkemeye kalmadan bu iş çözülecek. bundan sonra birşey yazmak istemiyorum
  • 26-03-2010, 17:20:42
    #31
    hmmm bankamatikten yatırdıysan geri almak biraz zor evet. Ben sandım havale yaptın :S
  • 26-03-2010, 18:24:25
    #32
    Arkadaşın yazdıkları


    PcDelisi:
    yani gerçekten helal olsun size yakışanı yapmıssınız

    Burak YAVAŞ:
    Ne yapıcam sabahtan beri cevap vermiyorsun ne yapıyım sabahtan beri banka ile gorusuyorum ugrasıyorum sen ne yaptın
    Bırakıp gıttın bır cozum bulmuyorsun telefon arıyom acmıyorsun kapalı
    Ne is yaptıgımı bılıyon mu gece 12 lere kadar calısıp para kazanmak ıcın ugrasıyorum sen geliceksin benim parama el koyucaksın hakkımı arıyorum

    PcDelisi:
    4 yıllık emeğimi 1 saat içerisinde silip attınız gerçekten birşey demiyorum size sayenizde işimdende oldum bu saatten sonda istediğinizi yapabilirsiniz

    Burak YAVAŞ:
    sen bana paramdan bahset arkadaşım ne oldu uçtu mu bu para

    PcDelisi:
    evet uçtu

    Burak YAVAŞ:
    4 senelik emeğin ne oldu R10 dan ban yediğin için mi üzülüyorsun ben konuya yazdım banladığını fark etmedim bile sonuç oraya cevap hakkın var neden cevap vermiyorsun !

    PcDelisi:
    size iyi çalışmalar açık adresim var elinizde verdim istediğinizi yapın yapın ama cep ten aramayın beni kalbinizi kırarım