• 18-03-2010, 09:30:18
    #1
    10 DK içinde bozdurmam gerekiyor.

    ödeme iş bankası

    iletişim: p.m
  • 18-03-2010, 09:54:21
    #2
    Misafir
    Kahvaltıya geçmiştim, msn den yazmışsınız

    Hala bozduramadıysanız alayım tekrar?
  • 18-03-2010, 10:03:54
    #3
    Neyse, artık geç herhalde.