benim çekinmem yok iTraderim yüksek iddaa eden sensin alışverişime bak ondan sonra gel yoksa bu fiyattan herkez alırdı demekki sende bir problem var bence!
Arkadaşım sana pp yok!! tamam mı msndede söyledim. bak beni gereksiz polemiğe sokuyosun. satışımı baltalıyosun. işine bak kardeşim yazma benım konuma lütfen. lütfen diyorum