• 01-02-2010, 23:35:09
    #1
    tamı tamına 13,94 $ lazım

    kur 1,4 işbank ödeme.
  • 01-02-2010, 23:52:22
    #2
    biraz daha fazla alacağım 3 dolar değil.

    13,94 $ lazım arkadaşlar.
  • 01-02-2010, 23:57:58
    #3
    Pm atıldı.
  • 02-02-2010, 00:01:19
    #4
    pm cevaplandı 1,4 den veren biri varsa anlaşalım.
  • 02-02-2010, 00:33:27
    #5
    10 usd var iş bank 14,5 uyarsa gonderiyim
  • 02-02-2010, 00:37:25
    #6
    yok ben 1,4 den alacağım sağol.
  • 02-02-2010, 00:56:42
    #7
    hocam lazımsa 10 uysd gonderiyim 1,4
  • 04-02-2010, 13:32:00
    #8
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok ben 1,4 den alacağım sağol.
    $3,28 USD var 5TL işbankası ödemesi şartı ile verebilirim.