Merhaba arkadaşlar 2 gün önce bana WM den bir msj geldi TR cevirdim ama bişi anlamadım bu msj neyi anlatıyor acıklayabilen arkadas memnun olurum.Suan hesabımda problem yok alış veriş yapabiliyorum.Sadece msj ne oldugu beni kıllandırdı Hesabım WM.CLASİC
Reason: A warranty period was finished for the order
If you still plan to perform an operation, make a new order by clicking on the link below
TURKCESİ
Sebep: Garanti süresi sipariş için bitmiş oldu
Eğer hala bir işlem gerçekleştirmek için aşağıdaki linke tıklayarak yeni bir düzen yapmak planı:
Webmoney'den MSJ yardım
0
●54