• 11-01-2010, 23:04:00
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Selam,
    $70 bozduracağım, karsılığında 100 TL istiyorum. Ödeme sadece Isbankası Cepbank veya Garanti Cepbank ile. Iletisim sadece özel mesaj ile.
    Kolay gelsin
    NOT: MSN (ya da bir başka sohbet programı) kullanmıyorum.
  • 11-01-2010, 23:39:30
    #2
    pm gönderdim
  • 12-01-2010, 00:05:57
    #3
    pp tarafımdan alınmış hızlı gönderim için teşekkürler