• 03-01-2010, 20:54:41
    #1
    ** SATILDI**

    Paypal'ımda kalmış olan 4,20 $'ı bozdurmak istiyorum.

    Ödeme: İş Bank

    6 TL Ödeme istiyorum

    iTrader verilmeyecektir-alınmayacaktır.
  • 03-01-2010, 22:12:42
    #2
    hala alıcı çıkmadıysa öm atabilirsiniz
  • 03-01-2010, 22:50:10
    #3
    volkanaydinli ya pm attım geri dönüş olmazsa size satarım

    edit:hala kaç zaman oldu volkanaydinliyi bekliyorum
  • 03-01-2010, 23:22:54
    #4
    Garanti bankası yada misli.com üyeliğiniz var ise hemen alayım ben.. Alan yoksa tabi
  • 03-01-2010, 23:30:12
    #5
    ulass1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Garanti bankası yada misli.com üyeliğiniz var ise hemen alayım ben.. Alan yoksa tabi
    volkanaydinli'yi bekliyorum

    ama garanti banka ve misli.com üyeliğim yok