• 02-01-2010, 17:42:54
    #1
    Arkadaşlar Ödemeyi yalnız PTT ile düşünüyorum kur tekliflerinizi bekliyorum
  • 02-01-2010, 18:20:47
    #2
    p.m attım.
  • 02-01-2010, 18:23:38
    #3
    Misafir
    Aldık gitti.