• 02-01-2010, 15:33:05
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Selam,
    $35 bozduracağım, karsılığında 50 TL istiyorum. Ödeme sadece Isbankası Cepbank veya Garanti Cepbank ile. Iletisim sadece özel mesaj ile.
    Kolay gelsin
    NOT: MSN (ya da bir başka sohbet programı) kullanmıyorum.
  • 02-01-2010, 15:35:56
    #2
    Üyeliği durduruldu
    alayim
  • 02-01-2010, 15:47:24
    #3
    Red
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    P.m atıyom şeker.
  • 02-01-2010, 16:04:50
    #4
    Üyeliği durduruldu
    alindi hizli ve sorunsuz sekilde