• 30-10-2009, 14:49:22
    #1
    İlgilenenler PM atabilir.
  • 30-10-2009, 14:50:01
    #2
    kurunu öğrenebilir miyim Mener?

    uygunsa dönüş yaparım,Saygılar.
  • 30-10-2009, 14:51:13
    #3
    Mener de piyasadan düşük kurdan vermesin yani müsaadenizle. Yüksek de vermiyorum, düşük de.
  • 30-10-2009, 14:59:17
    #4
    diyorsun

    Mener paypalını istemiyorum para lazımsa pm at,sonra ödersin.

    Hayırlı işler.

    Lütfen borç verir misin veya şu para karşılığı şunu yaparım diye pm atmayınız bu sadece menere özel.
  • 30-10-2009, 15:00:20
    #5
    Eyvallah macintosh.

    Elhamdülillah para sıkıntımız yok.

    59$
  • 30-10-2009, 15:37:12
    #6
    Üyeliği durduruldu
    bir kısmı satılmış bile
  • 30-10-2009, 16:55:25
    #7
    65$
  • 30-10-2009, 23:21:50
    #8
    hepsini alacam abide kur kac?
  • 31-10-2009, 05:55:53
    #9
    Üyeliği durduruldu
    10$ 1.4den alabilirim lütfen pm atın..