• 14-10-2009, 17:39:12
    #1
    Garanti, TEB, İş Bankası ile ödeme alıyorum.
    ITrade'inize göre işlem yapılır.
  • 14-10-2009, 17:43:26
    #2
    Piyasada kur 1.43. Sende kur 1.50.