• 09-10-2009, 01:22:05
    #1
    Arkadaşlar 20 dolar bir ihtiyacım var an itibari ile. İşbankası ile anında ödeme yapabilirim veya eft de yapabilirim.
  • 09-10-2009, 01:53:03
    #2
    Konu sahibinin isteği üzerine kilitlenmiştir.