Beklemedeyim. İnşallah olumlu bir şey olur sonunda.

Edit : 2CO ' ya mail attım. Böyle birşeyin normal olmadığını söylediler.İlgileniceklermiş.Yarına olumlu bir cevap bekliyorum...