• 15-08-2009, 20:23:43
    #1
    Evet arkadaşlar 80 paypal satıyorum. Kur 1,4 olarak düşündüm.

    İsteyene paypalın nereden ne şekilde geldiğini özel mesajla yollayabilirim. Sıkıntı olmaz merak etmeyin...
    http://img7.imageshack.us/i/adszlpg.jpg/
  • 15-08-2009, 20:26:30
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ilk pp gönderilirse alabilirim.
  • 15-08-2009, 20:29:01
    #3
    Speaky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk pp gönderilirse alabilirim.
    İlk önce ödeme. Trade'i benden yüksek olanlar için önce Paypal'ı yollayabilirim sadece.
  • 15-08-2009, 20:31:48
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk önce ödeme. Trade'i benden yüksek olanlar için önce Paypal'ı yollayabilirim sadece.
    anladım hayırlı satışlar hocam.
  • 16-08-2009, 00:58:42
    #5
    Bitti.
  • 16-08-2009, 16:14:59
    #6
    Speaky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk pp gönderilirse alabilirim.
    Aranızda uçurum varmış
  • 17-08-2009, 02:49:47
    #7
    cerezos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aranızda uçurum varmış
    Evet niye öyle bir şey istedi anlamadım. Neyse konuyu hortlatmayalım satıldı gitti.
  • 17-08-2009, 03:57:43
    #8
    Speaky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk pp gönderilirse alabilirim.
    Sebep?
  • 17-08-2009, 07:56:50
    #9
    Üyeliği durduruldu
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sebep?
    kardeş prensif zaten satılmış konuyu niye hortlatıyorsun anlamaıyorum.