Dolandırıldım + Paypal! - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Dolandırıldım + Paypal!
18
●
542
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Bozdurma İşlemleri
Dolandırıldım + Paypal!
1
2
3
07-07-2009, 13:43:33
#10
Okan
geçmiş olsun hocam.
07-07-2009, 13:53:45
#11
realweb
Üyeliği durduruldu
Geçmiş Olsun arkdaşım allah yardımcın olur inşallah.
07-07-2009, 14:00:35
#12
WebScriptleri
Üyeliği durduruldu
Akşam bekliyorum.
07-07-2009, 14:07:30
#13
kratos
Kusra bakma ama hem sana hemde bu durumla ilerde karşı karşıya kalabilcek kişiler için söylüyorum hiçbir zaman insanların gözünde kendinizi acındırmayın(ödemem var,hastam var,sakat kaldım vs.) hayatta aç kalın ama bunu yapmayın benden size tavsiye.
07-07-2009, 14:10:58
#14
OyuncuTR
Üyeliği durduruldu
PP gönderdigin kişilerden ss iste
Tavsiyem
07-07-2009, 14:25:25
#15
muhatapx
Geçmiş olsun, üzüldüm...
07-07-2009, 14:32:21
#16
vibrissa
Geçmiş olsun hocam , paypalı hiç sevemedim nalet olsun.
07-07-2009, 22:01:21
#17
Macabré
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar burdan söylüyorum,
Tüm herkese olan borçlarımı gerekirse fazla olarak 2 gün içinde ödeyeceğim.
Kimseye de kendimi acındırmıyorum şuan elimden gelen bu sadece. Durumdan magdur olan herkesten özürdiliyorum.
12-07-2009, 15:35:24
#18
ReGuaL
Üyeliği durduruldu
Edit.....
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler