• 07-07-2009, 13:43:33
    #10
    geçmiş olsun hocam.
  • 07-07-2009, 13:53:45
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş Olsun arkdaşım allah yardımcın olur inşallah.
  • 07-07-2009, 14:00:35
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Akşam bekliyorum.
  • 07-07-2009, 14:07:30
    #13
    Kusra bakma ama hem sana hemde bu durumla ilerde karşı karşıya kalabilcek kişiler için söylüyorum hiçbir zaman insanların gözünde kendinizi acındırmayın(ödemem var,hastam var,sakat kaldım vs.) hayatta aç kalın ama bunu yapmayın benden size tavsiye.
  • 07-07-2009, 14:10:58
    #14
    Üyeliği durduruldu
    PP gönderdigin kişilerden ss iste Tavsiyem
  • 07-07-2009, 14:25:25
    #15
    Geçmiş olsun, üzüldüm...
  • 07-07-2009, 14:32:21
    #16
    Geçmiş olsun hocam , paypalı hiç sevemedim nalet olsun.
  • 07-07-2009, 22:01:21
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar burdan söylüyorum,

    Tüm herkese olan borçlarımı gerekirse fazla olarak 2 gün içinde ödeyeceğim.

    Kimseye de kendimi acındırmıyorum şuan elimden gelen bu sadece. Durumdan magdur olan herkesten özürdiliyorum.
  • 12-07-2009, 15:35:24
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Edit.....