• 21-12-2023, 18:49:06
    #1
    Acilinden %65 oran ile bozacağım önce ödeme sonrasında sipariş şeklinde iletişime geçebilirsiniz yakın zamanda bozum işlemlerim olmuştur .
  • 21-12-2023, 18:52:36
    #2
    R10.NET'in Bence En İyisi
    Ankaradayım elden teslim şekilde bozabilirim
  • 21-12-2023, 20:02:32
    #3
    SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ankaradayım elden teslim şekilde bozabilirim
    KKTC'de Üniversite okuyorum hocam maalesef fakat geçmiş siparişi gösterebilirim yayın açarak 20 gün olmadı r10 üzerinden yaptık 6000 tl