• 07-06-2009, 13:11:35
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    teklifleri pm ile veya konu altından yapabilirsiniz..

    ödeme: işbankası

    itrader ı benden düşük olan, ödemeyi önce yapar..
  • 07-06-2009, 18:59:14
    #2
    Akbank eft gecerim yarın uygunsa görüşelim 105 tl verebilirim .
  • 07-06-2009, 21:30:48
    #3
    1.4 ten almak isteyen çok fazla arkadaş pm atmış, düşük kurdan satmayı şimdilik düşünmüyorum, acelem yok, bu kurdan almak isteyen olursa pm atabilir

    teklifler için teşekkürler..
  • 11-06-2009, 01:08:29
    #4
    konu günceldir, tekliflerinizi buradan ya da pm ile yapabilirsiniz..
  • 11-06-2009, 01:26:33
    #5
    Nerdeyse döviz bürosundan alınabilecek fiyata veriyorsun farkında mısın?
  • 11-06-2009, 01:30:21
    #6
    Controller81 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerdeyse döviz bürosundan alınabilecek fiyata veriyorsun farkında mısın?
    şu anda en iyi teklifi verene satacağım, belirlediğim fiyat eskidir
  • 11-06-2009, 01:32:54
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1.4 den masspay yaparsaniz hepsini alirim..
  • 11-06-2009, 13:04:00
    #8
    pm gönderildi
  • 11-06-2009, 23:38:12
    #9
    paypal alınmıştır...