• 03-05-2023, 19:44:36
    #1
    Komisyonu ile multinet bozan var mı?
  • 03-05-2023, 19:48:34
    #2
    Sanırım forumda yasaktı.
  • 03-05-2023, 19:50:15
    #3
    Systemctl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım forumda yasaktı.
    Başka konularda da var yasaksa silinebilir.
  • 03-05-2023, 20:04:36
    #4
    İnternetten aramak yerine yakınlarınızdaki yerel restoranlarla anlaşabilirsiniz komisyonu %50 civarı almaktadır internettekiler
  • 05-05-2023, 00:02:43
    #5
    %55 den yarın bozabiliriz