Merhaba 2018 yilinda toplamda 70bin lira kadar kredi,kredi karti borçlarını oduyemedigimden takibe düştüm. Sadece akbank'a borcum vardi.
Velhasil, bugün gidip bankadan tüm borcu odedim, pazartesi günü de icra dairesinden kalan işlemleri yapacağım. Soruma gelecek olursak;
Şuan puanim hiç yok. Teminatlı kredi karti veren bankalar var,gidip teminatli kredi karti alsam 3/4 bankadan puani mi arttirabilirmiyim? Yoksa 5 yıl kara listede mi beklemem gerekicek?
Banka Borcu Hk.
18
●966
- 08-04-2023, 01:37:37Üyeliği durduruldu
- 08-04-2023, 01:39:47Teminatlı kredi kartı alıp kullanıp borçlanıp öderseniz 3 yıla düze çıkma imkanınız olur ama baya aktif kullanmanız lazım.
- 08-04-2023, 01:40:33Üyeliği durdurulduVarliga devredilmedi,avukat ile görüştüğümde direk bankaya odememi istediler. Faizi ile birlikteneosmm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-04-2023, 01:40:38Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bende merak ettim sorunun cevabını: )neosmm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende bunu bekliyorum , kaç yıl sonra ediliyor hocam ? - 08-04-2023, 01:43:01Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam cikan yeni torba yasa ile artik kara listede degilsin. Cikan yasa ile Borçlarını 1 Temmuz 2023e kadar ödeyenlerin veya yapılandıranların, Bankalar Birliği Risk Merkezindeki kayıtları silinecek.Bu sebeble onumuzdeki aydan itibaren banka hesap kullanimlarin kredi karti kullanimlarin derece almaya baslayacaktir.
