Merhaba 2018 yilinda toplamda 70bin lira kadar kredi,kredi karti borçlarını oduyemedigimden takibe düştüm. Sadece akbank'a borcum vardi.
Velhasil, bugün gidip bankadan tüm borcu odedim, pazartesi günü de icra dairesinden kalan işlemleri yapacağım. Soruma gelecek olursak;
Şuan puanim hiç yok. Teminatlı kredi karti veren bankalar var,gidip teminatli kredi karti alsam 3/4 bankadan puani mi arttirabilirmiyim? Yoksa 5 yıl kara listede mi beklemem gerekicek?