• 03-03-2009, 13:12:54
    #1
    arkadaslar 50$ alertpay lazım iş bankası havale,teklıflerı bu konunun altına yazın lutfen+alertpay ı ılk karsı taraf gonderecektır..
  • 03-03-2009, 20:21:35
    #2
    Üyeliği durduruldu
    alıcaksanız ben verebilirim
  • 03-03-2009, 20:32:18
    #3
    50$ alertpay nekadar ıstıyorsunuz?+hiç itrader inizde yok
  • 03-03-2009, 20:48:07
    #4
    Üyeliği durduruldu
    zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50$ alertpay nekadar ıstıyorsunuz?+hiç itrader inizde yok

    1.5 ten vereyim sizinde itrader yok
  • 03-03-2009, 20:52:27
    #5
    evet benımde yok,pekı nasıl guvenebılırız bırbırımıze,ilk alertpay ı sız gondereceksınız,benim referanslar cok; ptcuye.com gırıp ıstedıgın bırıne sorarsan benı cevap alabılırsın ben ptcuye de yatırımcıyım zaten
  • 03-03-2009, 20:54:24
    #6
    Üyeliği durduruldu
    zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet benımde yok,pekı nasıl guvenebılırız bırbırımıze,ilk alertpay ı sız gondereceksınız,benim referanslar cok; ptcuye.com gırıp ıstedıgın bırıne sorarsan benı cevap alabılırsın

    hocam ödeme alırım 50 usdyi gönderriim uygunsa
  • 03-03-2009, 20:58:41
    #7
    hayır ilk siz gondereceksenız olabılır,benden yana endıselenmenıze gerek olmadıgını soyledım,ptcuye.com da hemen hemen herkes tanır,gecen ay bu forumda dolandırıldım,fazlada uzatmak ıstemıyorum,baslıgı actıgımdada belırtmıstım zaten ılk odemeyı karsı tarafın yapacagını
  • 03-03-2009, 21:06:03
    #8
    Üyeliği durduruldu
    durun kapışmayın ben hakem olayım ekleyin msnleri ticareti ben yönlendireyim olurmu?
  • 03-03-2009, 21:08:00
    #9
    olur olurda nıyetı yok galıba,ilk o gonderecek ptcuye de nıckım samuelvanunu