• 03-02-2009, 20:00:01
    #1
    pm ile msn den görüşelim.
  • 03-02-2009, 20:00:53
    #2
    siz ne yapmak istiyorsunuz? paypal almak mı yoksa bozdurmak mı?
  • 03-02-2009, 20:06:57
    #3
    Üyeliği durduruldu
    almak ıstıyor sanırsam
  • 03-02-2009, 21:10:25
    #4
    ben hep alırım.
  • 03-02-2009, 21:17:27
    #5
    mehmet hocam msn de iseniz 35 $ var verebilirim dilerseniz
  • 03-02-2009, 21:55:00
    #6
    Üyeliği durduruldu
    mehmetali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mehmet hocam msn de iseniz 35 $ var verebilirim dilerseniz
    artık yok
  • 03-02-2009, 23:06:51
    #7
    hala bekliyorum obsecure neredesin ?