Merhabalar,hesabım bir kaç önce bilinmeyen bir sebeple limited oldu
elektrik ve telefon faturasını gönderdim. yaLnız elektrik faturası onaylandı halen acılmadı limited , telefon faturası neredeyse 2 hafta oldu onay bekliyor diyor ne yapabilirim ?