• 09-01-2009, 00:10:27
    #1


    hesaba giriş yaptıgımda sagda bu resim vardı ne demek bu ?
  • 09-01-2009, 00:12:28
    #2
    Ayın 8inde saat 8-9 saatleri arasında bakım falan yapılacakmış. Korkulacak bişey yok
  • 09-01-2009, 00:14:46
    #3
    hımm ok teşekkürler