• 10-12-2006, 20:11:42
    #1
    İş Bankası hesabı olanlara yarın ödeme yapabilirim,10$ PayPal yollayabilecek olanlar mesaj atabilirlerse sevinirim.
    Teşekkürler.
  • 10-12-2006, 21:00:51
    #2
    Bir çok kişi önce havale yapmanı isteyecektir, mesaj sayından...