• 04-12-2006, 23:17:28
    #1
    20$ e-gold almak istiyorum,sadece bir seferlik olmayacak iki haftada bir ödemelerim gereği düzenli olarak e-gold satın almayı düşünüyorum,ilgilenenler yazarsa sevinirim.
    msn adresim : nightshift@linuxmail.org
    teşekkürler.
  • 05-12-2006, 08:58:40
    #2
    satan yok mu arkadaşlar ?
  • 10-12-2006, 14:37:35
    #3
    merhaba pm attım.