• 06-11-2008, 19:24:44
    #1
    Arkadaşlar merhaba.Burdan bir arkadaşla bi alışveriş yaptık.bana paypal olarak ödeme yaptı.bende paypalı hemen bozdurdum parayı başkasına yolladım.Sonra arkadaş dispute açmış.( kredi kartı limited mi ne olmuş oraları tam anlatmadı.. )
    Benim hesabım şuan -74 $ olarak gözüküyor.iki sorum olacak.

    1.Sorum : Paypalı yolladığım kişiden 74 $ da gitmiş midir ? yoksa para onda kalmış mıdır ?
    2.Sorum : Bu olay yüzünden herhangi bir sorun olur mu ? ( başım ağrır mı vs... )
  • 06-11-2008, 20:01:58
    #2
    yok mu sorularımı yanıtlayacak bir Allah'ın kulu...
  • 06-11-2008, 20:23:49
    #3
    okanyuksel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok mu sorularımı yanıtlayacak bir Allah'ın kulu...
    Her iki taraftan kesiliyor, paypal paraya el koyuyor bildiğime göre 10 yada 15 gün sürüyor dispute olayları
  • 06-11-2008, 21:16:27
    #4
    dostum çok kötü valla ya uğraştıkça uğraşıyorsun geçmiş olsun
  • 07-11-2008, 05:50:23
    #5
    işte böyle adiler yüzünden alışveriş yapamaz olduk.