Arkadaşlar merhaba.Burdan bir arkadaşla bi alışveriş yaptık.bana paypal olarak ödeme yaptı.bende paypalı hemen bozdurdum parayı başkasına yolladım.Sonra arkadaş dispute açmış.( kredi kartı limited mi ne olmuş oraları tam anlatmadı.. )
Benim hesabım şuan -74 $ olarak gözüküyor.iki sorum olacak.
1.Sorum : Paypalı yolladığım kişiden 74 $ da gitmiş midir ? yoksa para onda kalmış mıdır ?
2.Sorum : Bu olay yüzünden herhangi bir sorun olur mu ? ( başım ağrır mı vs... )
Paypal Hakkında...
4
●216
- 06-11-2008, 19:24:44
- 06-11-2008, 20:23:49Her iki taraftan kesiliyor, paypal paraya el koyuyor bildiğime göre 10 yada 15 gün sürüyor dispute olaylarıokanyuksel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle