• 01-11-2008, 23:31:44
    #1
    Arkadaşlar paypal hesabı açmayı düşünüyorum ama biraz akıl verebilirmisiniz.
    Bi zararı varmı bunun çok dolandırıcılıklar oluyormuş?Nasıl güvenli kullanabilirim.
    Kredi kartı istiyor üyelik için normal hesapla kayıt olamazmıyım?
  • 01-11-2008, 23:53:02
    #2
    kimseden paypal almazsan kimseyede satmazsan güvenle kullanabilirsin diyecem ama dispute olayları var, en iyisi araştırmak, ben r10'u baştan aşağı okumuştum ilk tanıştığımda.
  • 01-11-2008, 23:57:04
    #3
    Güvenli (:
  • 01-11-2008, 23:58:46
    #4
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Paypal güvenlide alışveriş yapacağın yerler güvenli mi ?
  • 02-11-2008, 00:05:15
    #5
    ben sadece paypal ile web sitelerimden birine bağış almak için kullanacağım bu güvenli olurmu.
  • 02-11-2008, 00:15:59
    #6
    DJENERJI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben sadece paypal ile web sitelerimden birine bağış almak için kullanacağım bu güvenli olurmu.
    sadece bağış için alacaksan problem olmaz, hatta bağışlarda dispute falanda olmuyor bildiğim kadarıyla
  • 02-11-2008, 00:28:10
    #7
    Para güvenliğin için öncelikle kullandığın kredi kartının yerine bankanın internet şubesinden sınırlarını kendin belirleyebileceğin bir sanal kartı paypala tanıtarak kullan derim. İçin rahat olur. Kullanırken limiti belirlersin sonra geri sıfırlarsın.
  • 02-11-2008, 00:32:36
    #8
    This credit card has been denied by the bank that issued your credit card. For details on why your card was denied, please contact your credit card issuer's customer service department. Or, you may want to try adding a different credit card.


    normal bankamatik kartı tanıtmak istiyorum bu uyarıyı veriyor?
  • 02-11-2008, 00:33:20
    #9
    HKNOCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para güvenliğin için öncelikle kullandığın kredi kartının yerine bankanın internet şubesinden sınırlarını kendin belirleyebileceğin bir sanal kartı paypala tanıtarak kullan derim. İçin rahat olur. Kullanırken limiti belirlersin sonra geri sıfırlarsın.
    evet bu daha mantıklı geliyor bi araştırayım bakayım.