• 29-08-2008, 15:15:00
    #10
    teklif veren ark.lara ulaştım, ama online değiller sanırım.
  • 29-08-2008, 15:45:21
    #11
    H5PY0 nickli arkadaştan 50$, erroy nickli arkadaştan da 55$ lık alımlar yapılmıştır, 200$ lık kadar daha alacağım.
  • 27-09-2008, 14:13:33
    #12
    e-net'e her türlü kefilim..
  • 28-09-2008, 11:47:54
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Ejder kefilse hertürlü sorun olmaz
  • 28-09-2008, 13:34:21
    #14
    bir arkadaşım hollandadan para göndericekti banka yolu ile gönderemedi o yüzden paypal ile gönder dedim şuan 34 dolar paypalım var istiyosan satabilirim sana forumda pek çok alışveriş yapmadığım için itrader puanım felan biraz düşük almak istersen msn adresim

    msn@hasanakgun.gen.tr