Merhaba,
Kişisel ihtiyaclarımdan dolayı e-gold a ihtiyacım var. Satmak isteyenler lütfen bana özel mesaj ile ulaşsınlar.
E-gold alınacaktır.
2
●204
- 18-08-2008, 02:55:27
- 18-08-2008, 03:41:02Lütfen yardımcı olabilecek arkadaş varsa, kusura bakmasın kimse ama, ilk olarak e-gold göndermesi gerek (forumda yeni ise ve itraderi yoksa). Az önce https://www.r10.net/members/21028-aboneliklerim2.html kullanıcısı tarafından dolandırıldım