• 18-08-2008, 02:55:27
    #1
    Merhaba,
    Kişisel ihtiyaclarımdan dolayı e-gold a ihtiyacım var. Satmak isteyenler lütfen bana özel mesaj ile ulaşsınlar.
  • 18-08-2008, 03:41:02
    #2
    Lütfen yardımcı olabilecek arkadaş varsa, kusura bakmasın kimse ama, ilk olarak e-gold göndermesi gerek (forumda yeni ise ve itraderi yoksa). Az önce https://www.r10.net/members/21028-aboneliklerim2.html kullanıcısı tarafından dolandırıldım
  • 18-08-2008, 08:56:39
    #3
    MSN ye ekledim, temin edebilirim.