• 03-08-2008, 16:43:55
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar,

    Ebay'dan bir tane bileklik aldım ama sigorta ile beraber 4.15$ yapıyor. Bende 4.05$ var.

    0.1$ verebilecek olan var mı ?

    Şimdiden teşekkürler.
  • 03-08-2008, 16:46:48
    #2
    Pp adresini gönder halledelim
  • 03-08-2008, 16:55:51
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hocam yalnız, 0.2$ yollamışsın. Fee ücreti olarak 0.2$ para kesmiş. Ne yapıcaz ?
  • 03-08-2008, 18:30:56
    #4
    XVIDZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yalnız, 0.2$ yollamışsın. Fee ücreti olarak 0.2$ para kesmiş. Ne yapıcaz ?
    pm atarsan pp mail adresini hallederim
  • 03-08-2008, 18:33:40
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Hocam gerek kalmadı Varista ile hallettik.

    Saol yine de.