LoRD_YenGeC adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
PaYPaL "Echeck"
50
●1.714
- 29-09-2006, 15:22:46Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Risk aldım sadece ne yapayım.
beklemesi falan kalmadı dün şifreyi verdim yani transfer başladı onda sayılır şu an domain.
adam dolandırıcıysa bu saatten sonra yapıcak pek birşey yok.
beklicez 5ine kadar sonra hiç bişey olmadı 1 bardak su içeriz - 29-09-2006, 15:26:2351 falan yazıyordu işlemi onaylarken
öyle hatılıyorum güzel bir rakamdı..vay be baya transfer yapmış demekki falan demiştim.
valla berk dediğim gibi işte domaini verdim eğer bi sorun olursa senden tedarik edicez artık parayı yapıcak bişi yok.
gold abiilierimizde 3-4 destek çıkar

ben dedim sedo dan vazgeçme diye
