Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
51 falan yazıyordu işlemi onaylarken
öyle hatılıyorum güzel bir rakamdı..vay be baya transfer yapmış demekki falan demiştim.
valla berk dediğim gibi işte domaini verdim eğer bi sorun olursa senden tedarik edicez artık parayı yapıcak bişi yok.
gold abiilierimizde 3-4 destek çıkar