• 05-07-2008, 01:18:02
    #1
    ödeme ziraat bankası havale veya eft.
    oranlarınızı yazarsanız veya pm atarsanız sevinirim.
  • 06-07-2008, 00:31:07
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Tarafımca Karşılanmıştır...
  • 06-07-2008, 00:36:45
    #3
    KATILSANA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tarafımca Karşılanmıştır...
    teşekkürler