Merhaba arkadaşlar,
Özellikle alışveriş sepeti ve web sitelerinde online ödeme yöntemine ihtiyaç duyanlar, PAYU 'ya 600 + KDV bayılmak istemeyenler...
paytr ve iyzico olmak üzere uygun olabilecek iki seçenek buldum.
Kullanananların yorumlarını tecrübelerini, varsa alternatif önerilerini rica ederim...
paytr vs iyzico vs ?
7
●187
- 06-06-2016, 11:54:17
- 06-06-2016, 16:28:10şuanda sitelerinde ertesi gün yazıyor. haftasonu yaptığım başvuruya bugün yanıt gelmedi, öte yandan paytr haftasonu içinde yanıtladı. beklemedeyim..saglamkazanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyzico 0.25 tl + %2.5 alıyorhodor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
paytr işletmeye göre oran veriyor (sabit tutar yok) ama iyzico 'dan fazla değil az genel olarak.
ikisinde de aidat vs yok...
ben özellikle prestashop, woocommerce gibi alışveriş sepeti kullananlar için uygun başka bir sistem göremedim (faiş fiyatları olmayan vb.), önerisi olan varsa mutlaka paylaşsın lütfen. - 06-06-2016, 16:48:48PAYTR'nin açık kaynaklı yazılımlar için modülleri bulunuyor. Düzenli ve istikrarlı bir alt yapısı var. Sürekli geliştirilmeye devam ediliyor. Komisyon oranları gayet uygun + ertesi iş günü ücreti hesabınıza yatırıyorlar ve entegrasyonu çok kolay. Tavsiye ederim.
Iyzico'da blokaj var ve 6 ay'da bir komple alt yapı yeniliyorlar. Kaybolan siparişler var. Oluşmayan siparişe çekilen paralar var. Garip bi sistem. - 06-06-2016, 20:44:44hocam sen üyeliğini bota mı bıraktın? kategorideki her konuda reklamını yapıyorsun allah aşkına girip yorum yazdığın konuyu bir oku senin yönlendirdiğin reklam konunla bir ilgisi var mı? adamlar sanal pos için konu açmış sen payoneer diyorsun.Civan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-06-2016, 21:11:47EZLN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet spam yapıyor her konunun altında aynı mesaj var.