• 06-06-2016, 11:54:17
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Özellikle alışveriş sepeti ve web sitelerinde online ödeme yöntemine ihtiyaç duyanlar, PAYU 'ya 600 + KDV bayılmak istemeyenler...

    paytr ve iyzico olmak üzere uygun olabilecek iki seçenek buldum.

    Kullanananların yorumlarını tecrübelerini, varsa alternatif önerilerini rica ederim...
  • 06-06-2016, 14:10:11
    #2
    Bende araştırmıştım. Iycizo'nun trk dezavantajı ödemenin 21 gün sonra yapılması

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 06-06-2016, 14:57:39
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Onların ücretleri nasıl peki hocam?
  • 06-06-2016, 16:28:10
    #4
    saglamkazanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende araştırmıştım. Iycizo'nun trk dezavantajı ödemenin 21 gün sonra yapılması

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    şuanda sitelerinde ertesi gün yazıyor. haftasonu yaptığım başvuruya bugün yanıt gelmedi, öte yandan paytr haftasonu içinde yanıtladı. beklemedeyim..

    hodor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onların ücretleri nasıl peki hocam?
    iyzico 0.25 tl + %2.5 alıyor

    paytr işletmeye göre oran veriyor (sabit tutar yok) ama iyzico 'dan fazla değil az genel olarak.

    ikisinde de aidat vs yok...


    ben özellikle prestashop, woocommerce gibi alışveriş sepeti kullananlar için uygun başka bir sistem göremedim (faiş fiyatları olmayan vb.), önerisi olan varsa mutlaka paylaşsın lütfen.
  • 06-06-2016, 16:36:11
    #5
    Paytr apisi entegre etmiştik birkaç gün içinde sistem baya güzeldi. Kolay ve kullanışlı


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 06-06-2016, 16:48:48
    #6
    PAYTR'nin açık kaynaklı yazılımlar için modülleri bulunuyor. Düzenli ve istikrarlı bir alt yapısı var. Sürekli geliştirilmeye devam ediliyor. Komisyon oranları gayet uygun + ertesi iş günü ücreti hesabınıza yatırıyorlar ve entegrasyonu çok kolay. Tavsiye ederim.

    Iyzico'da blokaj var ve 6 ay'da bir komple alt yapı yeniliyorlar. Kaybolan siparişler var. Oluşmayan siparişe çekilen paralar var. Garip bi sistem.
  • 06-06-2016, 20:44:44
    #7
    Civan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar stress yapmayın. Daha fazla imkanı olan bir bir alternatifiniz var. Konuyu inceleyebilirsiniz.
    hocam sen üyeliğini bota mı bıraktın? kategorideki her konuda reklamını yapıyorsun allah aşkına girip yorum yazdığın konuyu bir oku senin yönlendirdiğin reklam konunla bir ilgisi var mı? adamlar sanal pos için konu açmış sen payoneer diyorsun.
  • 06-06-2016, 21:11:47
    #8
    EZLN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam sen üyeliğini bota mı bıraktın? kategorideki her konuda reklamını yapıyorsun allah aşkına girip yorum yazdığın konuyu bir oku senin yönlendirdiğin reklam konunla bir ilgisi var mı? adamlar sanal pos için konu açmış sen payoneer diyorsun.

    evet spam yapıyor her konunun altında aynı mesaj var.