Merhaba arkadaşlar,

Özellikle alışveriş sepeti ve web sitelerinde online ödeme yöntemine ihtiyaç duyanlar, PAYU 'ya 600 + KDV bayılmak istemeyenler...

paytr ve iyzico olmak üzere uygun olabilecek iki seçenek buldum.

Kullanananların yorumlarını tecrübelerini, varsa alternatif önerilerini rica ederim...