saglamkazanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende araştırmıştım. Iycizo'nun trk dezavantajı ödemenin 21 gün sonra yapılması

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
şuanda sitelerinde ertesi gün yazıyor. haftasonu yaptığım başvuruya bugün yanıt gelmedi, öte yandan paytr haftasonu içinde yanıtladı. beklemedeyim..

hodor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onların ücretleri nasıl peki hocam?
iyzico 0.25 tl + %2.5 alıyor

paytr işletmeye göre oran veriyor (sabit tutar yok) ama iyzico 'dan fazla değil az genel olarak.

ikisinde de aidat vs yok...


ben özellikle prestashop, woocommerce gibi alışveriş sepeti kullananlar için uygun başka bir sistem göremedim (faiş fiyatları olmayan vb.), önerisi olan varsa mutlaka paylaşsın lütfen.