5$ gerekli... - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
5$ gerekli...
1
●
200
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Bozdurma İşlemleri
5$ gerekli...
20-04-2008, 00:47:50
#1
Abraxas
acil ödemem geçmem gerekiyor..
5$ arıyorum 5 ytl olarak oyak bank tan ödeme yapacağım..
eğer farklı bir bankanız varsa dekontu yollayabilirim..
güven için iTrade ye bakabilirsiniz,
teşekkürler.
20-04-2008, 01:30:45
#2
Abraxas
işlem msn üzerinden tamamlanmıştır.
teşekkürler.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler