Trafik satılır
56
●2.300
- 08-08-2006, 11:38:46Daha beklioz bakam, kımıldanma yok...geyik.net adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-08-2006, 12:20:50Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Diğer konusunda
demiş arkadaş..Autohits gibi bir şey mi kullanıyorsun ? (TGP falan bilmiyorum, demo gönderirsen incelerim)geyik.net adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 08-08-2006, 12:36:24Bildiğim kadarıyla bu tür ziyaretçiler Adsense vb sistemleri için yasak.Kalyoncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-08-2006, 12:57:04Arkadaş biraz önce yoğun bir trafik göndermeye başladı.
Fransa Almanya Amerika Çin İngiltere gibi ülkelerden hit geliyor. Karma hit göndermesini istemiştim. ****** sitemde hızlı açılabilir bir alt sayfa verdim ki gelen hit ziyan olmasın. Sayfa yükleme kısmında fire vermeyelim.
Eğri oturup doğru konuşmak lazım
Arkadaş direk kendi sitelerini kullanmıyor bu iş için. O da aracı pozisyonunda fakat güzel bir sistem kurmuş, 3e alıp sizin için 5e satabiliyor. Adsense tarzı sitelere uyabilecek bir formatı yok sistemin. Benim de aklıma ilk o gelmişti ama gelen ziyaretçi sitede çok da aktif olmuyor. Ama boş ziyaretçi değil. İstediğiniz ülkeden kitleler mevcut, seçimi yapıyorsunuz sistem işlemeye başlıyor.
Memnun kaldım mı?
Sistemin hit gönderdiği sayfaya link takip durumu ekledim. Burada görmek istediğim gelen adamlara linklere tıklıyor mu? En can alıcı linklere bile az bir tık elde ettim. Belki ben ****** sayfaya ****** sitelerden link çektim ondandır ama gezilebilir oran düşük gibi.
Yabancı hit geliyor mu? Su gibi akıyor her ülkeden. Bu kısımda problem yok. Sistem ne için kullanılabilir sorusuna kesin yanıt şu. Bazı sponsorlar alexada iyi bir pozisyon istiyor. Ayrıca Casalemedia gibi yerler gösterime ödüyor. Bu kısımda epey bir işinize yarar.
Sonuç: Adsense gibi sistemlerde bu olayı yaparsanız başınıza iş alırsınız diye düşünüyorum. Ancak gösterim, yabancı trafik, alexada iyi bir pozisyon, sitenin orijiniyle oynama gibi amaçlarda sistem bir numara.
Arkadaşın parasını gönderdim. 1k hit karma 5 dolar. Havale yaptık...
Tecrubelerim bunlar.
Denemek isteyen denesin.
Malatyalının dediği gibi olay bir nevi brokerlik.
Arkadaş direk kendi sitelerini kullanmıyor bu iş için. O da aracı pozisyonunda fakat güzel bir sistem kurmuş, 3e alıp sizin için 5e satabiliyor. Adsense tarzı sitelere uyabilecek bir formatı yok sistemin. Benim de aklıma ilk o gelmişti ama gelen ziyaretçi sitede çok da aktif olmuyor. Ama boş ziyaretçi değil. İstediğiniz ülkeden kitleler mevcut, seçimi yapıyorsunuz sistem işlemeye başlıyor.