• 01-02-2008, 14:51:11
    #1
    Misafir
    son $30.00 USD kaldı hesabımda 35 liradan vericem ilk isteyene
  • 01-02-2008, 20:23:02
    #2
    Misafir
    30 usd ye çıktı rakam
  • 01-02-2008, 21:37:14
    #3
    25 YTL'ye bozarım ilgilenirsen msn huseyinkaracaoglu@hotmail.com
  • 02-02-2008, 08:56:28
    #4
    Misafir
    <%=rs.CoDeR%> adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    25 YTL'ye bozarım ilgilenirsen msn huseyinkaracaoglu@hotmail.com

    varsa sen bana gönder 25 den anında yaparım ödemeni hatta 30 usd ye 25 ytl oranından 3000 usd 2500 eder bu ve katları şeklinde bu orandan 10000 dolara kadar alırım. ok