• 09-01-2008, 23:29:46
    #1
    selam arkadaşlar 20$ e-gold lazım. havaleyi garantiye yapabilirim.
    msn : Mustafa_TOY@hotmail.com dan itirbata geçelim
  • 12-01-2008, 10:52:06
    #2
    arkadaşlar e-gold yollayacak arkadaş yokmu
  • 12-01-2008, 11:04:14
    #3
    qooqle %8 ile veriyodu
  • 16-01-2008, 01:56:34
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben vereyim