• 24-07-2023, 23:14:59
    #1
    Herkese merhaba. Twitter api herhangi bir kisitlama var mi? 20 bin kişi giriş yapip kullanici adi alacak. Api de bir limit var mi?
  • 24-07-2023, 23:23:29
    #2
    Yok hocam api ile girişte ama dokumantasyona bakmanı öneririm
  • 24-07-2023, 23:23:35
    #3
    Twitter API'si belirli kısıtlamalara tabidir. API kullanımı için farklı sınırlamalar mevcuttur hocam. Sorgu sınırı, DM sınırı vb.

    Detaylı bilgiye şuradan erişebilirsiniz:

    https://developer.twitter.com/en/doc...cation%20level)

    Aradığınız api limitleri burada resmi dökümanda yer alıyor olabilir.
  • 24-07-2023, 23:25:08
    #4

    Var hocam
  • 24-07-2023, 23:26:00
    #5
    digitalwebly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Twitter API'si belirli kısıtlamalara tabidir. API kullanımı için farklı sınırlamalar mevcuttur hocam. Sorgu sınırı, DM sınırı vb.

    Detaylı bilgiye şuradan erişebilirsiniz:

    https://developer.twitter.com/en/doc...cation%20level)

    Aradığınız api limitleri burada resmi dökümanda yer alıyor olabilir.
    yani 20 bin kişinin kullanıcı adı alması mümkün olmayabilir.
  • 24-07-2023, 23:30:53
    #6
    talhast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yani 20 bin kişinin kullanıcı adı alması mümkün olmayabilir.
    Evet mümkün olmayabilir. Şu linkte bazı detaylandırılmış limitler var:

    https://developer.twitter.com/en/doc...pi/rate-limits

    Burdakilere göre her biri hangi işleve denk geliyor bilmesem de mümkün olması zor bir ihtimal olabilir hocam. Dökümandan detaylı araştırmak lazım.
  • 24-07-2023, 23:38:08
    #7
    hepinize teşekkür ediyorum. sanırım çok da net bir cevabı yok bu konunun. isterseniz 100tl hepinizin adına hepinizin belirlediği bir kuruma bağış yapabilirim. kimsenin hakkında geçmek istemem. herkes aynı şeyi söyledi