• 23-07-2023, 16:07:10
    #19
    byjameson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    EVET BU linkle beraber 7/24 botumun ne işlem yapıyor olduğunu takip edebilirsiniz artık
    byjameson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o 6 senelik bir özet hocam. siz bugünden itibaren olana bakın
    Günlük haftalık aylıkta zararda hocam
  • 23-07-2023, 16:07:51
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Walwe41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günlük haftalık aylıkta zararda hocam
    bugün daha yeni basladık hocam kar da kapatırız merak etmeyin
  • 23-07-2023, 17:24:52
    #21
    byjameson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bugün daha yeni basladık hocam kar da kapatırız merak etmeyin
    1 günlük sistemden bahsediyorsunuz. Elinizde geçmiş data yok. Kaldı ki bizim gördüğümüz geçmiş dataların da hepsi zarar... Elimde köprü var boğaz'a sıfır düşünür müsünüz?
  • 23-07-2023, 17:31:18
    #22
    botların en üst noktası olarak bilinen matematik uzmanlarının, borsacıların, istatistik bilimcilerin yapmış olduğu blockparty bile kârdan pay istemiyor hocam
    ücretlendirmeyi tekrar gözden geçirmeniz daha mantıklı olur
  • 23-07-2023, 18:48:18
    #23
    Konudan bağımsız tavrına bayıldım ustam başarılar dilerim
  • 23-07-2023, 20:06:53
    #24
    Üyeliği durduruldu
    SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    botların en üst noktası olarak bilinen matematik uzmanlarının, borsacıların, istatistik bilimcilerin yapmış olduğu blockparty bile kârdan pay istemiyor hocam
    ücretlendirmeyi tekrar gözden geçirmeniz daha mantıklı olur
    yakında görüceksiniz binance leaderboard da 1 numara olucam
  • 23-07-2023, 20:35:03
    #25
    Mantıklı bir sistem değil. Bazen zarar olacak. Zarar cebimizden olacak. Sonra kar olunca karın %30unu size vericez. Bu hesaba göre totalde zarar edicez.
  • 23-07-2023, 20:38:10
    #26
    Üyeliği durduruldu
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mantıklı bir sistem değil. Bazen zarar olacak. Zarar cebimizden olacak. Sonra kar olunca karın %30unu size vericez. Bu hesaba göre totalde zarar edicez.
    hocam gün içerisinde 50 dolar kara geçiyonuz hergun. 12 dolar ödeyeceksiniz mesala. ama şuan sistemi değiştirdim, traderwagondan benim işlemleri kopyalayabilecek isteyenler artık. binance ı traderwagona bağladım. 1 haftada listede çıkarım kesin
  • 23-07-2023, 21:55:00
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam konunuzu baltalamak gibi gözükmem istemem ama matematiksel hatalar olabilir. Kontrol etmenizde fayda var.



    1000PEPEUSDT için konuşacak olursam. Bir işlemin kapanışı ile diğer işlemin açılışı aynı değer. Küsüratına kadar aynı.
    Market Buy yapıyorsanız komisyon şişer, Taker işlem alıyorsanız aynı değerden anlık olarak nasıl alıyor?

    Ayrıca 0.00152847'den açılan ve 0.00152385'te kapanan bir short işlemi, 20x dahi olsa bırakın %6 karı, size zarar ettirir. İşin içine komisyon girince farklı bir hal alıyor hocam.
    Eğer binance hesabınızda PNL değerlerini şeffaf bir biçimde paylaşırsanız daha çok insan sisteme dahil olmak isteyebilir.

    Lütfen beni yanlış anlamayın. Bol kazançlar dilerim.