A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mantıklı bir sistem değil. Bazen zarar olacak. Zarar cebimizden olacak. Sonra kar olunca karın %30unu size vericez. Bu hesaba göre totalde zarar edicez.
hocam gün içerisinde 50 dolar kara geçiyonuz hergun. 12 dolar ödeyeceksiniz mesala. ama şuan sistemi değiştirdim, traderwagondan benim işlemleri kopyalayabilecek isteyenler artık. binance ı traderwagona bağladım. 1 haftada listede çıkarım kesin