• 28-04-2023, 15:19:59
    #1
    ücretli api çekmeden kendi bot takipçi panele mi yapmak istiyorum(mümkün mü)
  • 28-04-2023, 15:23:27
    #2
    Platin üye
    Eskiden ben çok çok küçükken bir reklam filmi vardı.
    Elektirik bedava , su bedava her şey bedava diye . Bulursam size linkini atacağım sayın hocam
  • 28-04-2023, 15:24:58
    #3
    mümkün tabiki de hocam
  • 28-04-2023, 15:36:33
    #4
    Frastly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mümkün tabiki de hocam
    yapabilir misiniz
  • 28-04-2023, 15:37:41
    #5
    APİ çekmeyi düşünürseniz.

    takipsmm.com 'u ziyaret edebilirsiniz.
  • 28-04-2023, 15:44:46
    #6
    Apisiz mümkün ama yüklü miktarda yatırım isteyecektir ( 10/15K )
    Api isterseniz bayi fiyatlandırması yapabiliriz.

    Https://bizleyuksel.com
  • 28-04-2023, 15:58:47
    #7
    Üyeliği durduruldu
    zingaoffical adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apisiz mümkün ama yüklü miktarda yatırım isteyecektir ( 10/15K )
    Api isterseniz bayi fiyatlandırması yapabiliriz.

    Https://bizleyuksel.com
    10-15K İle bu paneli bana kurabilecek varsa iletişime geçsin.

    Arkadaşlar yorum yapmak için yorum yapmayın sektör ile bilgi sahibi olmayan herkes yorum yapmış.

    Instagram öyle artık sizin bildiğiniz gibi kolay bir sektör değil. sürekli update alan bir sistem. Dediğiniz rakamlara imkanı yok bu paneli kuramazsiniz
  • 29-04-2023, 02:36:32
    #8
    DraxLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10-15K İle bu paneli bana kurabilecek varsa iletişime geçsin.

    Arkadaşlar yorum yapmak için yorum yapmayın sektör ile bilgi sahibi olmayan herkes yorum yapmış.

    Instagram öyle artık sizin bildiğiniz gibi kolay bir sektör değil. sürekli update alan bir sistem. Dediğiniz rakamlara imkanı yok bu paneli kuramazsiniz
    Hadi ya hocam ciddi olamazsın?
    Sistem tek seferlik yazılır,
    Proxy ayarlanır.
    Sistem hala aynı sistem bu neyin sitemi
    İnstaweb e User atıp Proxy girdiğinde hala userleri hesaplara yüklüyor.
    Kaç yıl önceki sistemler.

    Ver 15K yı bana ben sana o sistemi kuruyum madem öyle diyorsun.

    Basit bir platform olmaktan çıkmış. Ne alakası var yani. Mantığını anlayın önce sistemin.

    Userleri panele girdiğin zaman pass id kayıt edilir sistem bir sunucu üzerinden o hesaba giriş yapar ve instagramda belirtilen kullanıcıyı takip eder

    Proxy mantığı ise bir ip den aşırı fazla istek gitmesi sistemi bloke eder. Burdaki sıkıntı instagramın güncelleme almasından ziyade instagrama giriş yapan sunucuların ip ve Proxy ayarlamalarını doğru yapıp girişleri ayarlamaktır.

    Yani o kadar yazılım bilginiz varsa madem bu kadar zor olduğunu düşünüyorsunuz kurup satın hocam.

    Benim fiyatım 15k ya sistemi sana kurarım üstüne de gider Proxy ip sunucu alırsın. Madem 15 k ya kur diyorsun kuralım o zaman?
  • 29-04-2023, 16:52:56
    #9
    Üyeliği durduruldu
    zingaoffical adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hadi ya hocam ciddi olamazsın?
    Sistem tek seferlik yazılır,
    Proxy ayarlanır.
    Sistem hala aynı sistem bu neyin sitemi
    İnstaweb e User atıp Proxy girdiğinde hala userleri hesaplara yüklüyor.
    Kaç yıl önceki sistemler.

    Ver 15K yı bana ben sana o sistemi kuruyum madem öyle diyorsun.

    Basit bir platform olmaktan çıkmış. Ne alakası var yani. Mantığını anlayın önce sistemin.

    Userleri panele girdiğin zaman pass id kayıt edilir sistem bir sunucu üzerinden o hesaba giriş yapar ve instagramda belirtilen kullanıcıyı takip eder

    Proxy mantığı ise bir ip den aşırı fazla istek gitmesi sistemi bloke eder. Burdaki sıkıntı instagramın güncelleme almasından ziyade instagrama giriş yapan sunucuların ip ve Proxy ayarlamalarını doğru yapıp girişleri ayarlamaktır.

    Yani o kadar yazılım bilginiz varsa madem bu kadar zor olduğunu düşünüyorsunuz kurup satın hocam.

    Benim fiyatım 15k ya sistemi sana kurarım üstüne de gider Proxy ip sunucu alırsın. Madem 15 k ya kur diyorsun kuralım o zaman?
    Çok konuşmuşsun fakat boş konuşmuşsun instaweb dediğin yazılım mgp25 ile çalışıyor fakat artık mgp25 free puplic değil aylık 800€ henüz bunu bilmiyorsunuz.

    Karşınızdaki insanı tanımadan bir daha yorum yapmadan önce size şu anda Instagram sektörünü kasıp kavuran sistemimi incelemenizi öneririm! KOMİSYONCU ARKADAŞIM!

    https://www.r10.net/script-satisi/36...atiliktir.html

    Sadece kütüphanesi 20.000₺ ye satılan aylık kiralanan yazılımı nasıl 15k ya kuracaksınız bana açıklar mısınız?