Hadi ya hocam ciddi olamazsın?
Sistem tek seferlik yazılır,
Proxy ayarlanır.
Sistem hala aynı sistem bu neyin sitemi
İnstaweb e User atıp Proxy girdiğinde hala userleri hesaplara yüklüyor.
Kaç yıl önceki sistemler.
Ver 15K yı bana ben sana o sistemi kuruyum madem öyle diyorsun.
Basit bir platform olmaktan çıkmış. Ne alakası var yani. Mantığını anlayın önce sistemin.
Userleri panele girdiğin zaman pass id kayıt edilir sistem bir sunucu üzerinden o hesaba giriş yapar ve instagramda belirtilen kullanıcıyı takip eder
Proxy mantığı ise bir ip den aşırı fazla istek gitmesi sistemi bloke eder. Burdaki sıkıntı instagramın güncelleme almasından ziyade instagrama giriş yapan sunucuların ip ve Proxy ayarlamalarını doğru yapıp girişleri ayarlamaktır.
Yani o kadar yazılım bilginiz varsa madem bu kadar zor olduğunu düşünüyorsunuz kurup satın hocam.
Benim fiyatım 15k ya sistemi sana kurarım üstüne de gider Proxy ip sunucu alırsın. Madem 15 k ya kur diyorsun kuralım o zaman?
Çok konuşmuşsun fakat boş konuşmuşsun instaweb dediğin yazılım mgp25 ile çalışıyor fakat artık mgp25 free puplic değil aylık 800 henüz bunu bilmiyorsunuz.
Karşınızdaki insanı tanımadan bir daha yorum yapmadan önce size şu anda Instagram sektörünü kasıp kavuran sistemimi incelemenizi öneririm! KOMİSYONCU ARKADAŞIM!
https://www.r10.net/script-satisi/36...atiliktir.html
Sadece kütüphanesi 20.000₺ ye satılan aylık kiralanan yazılımı nasıl 15k ya kuracaksınız bana açıklar mısınız?